Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Komen wij vrijblijvend langs?
Wij komen altijd gratis en vrijblijvend bij u langs.

Wat is de gemiddelde levertijd?
De gemiddelde levertijd hangt af van de periode, maar meestal 2 a 3 weken levertijd.

Hoeveel jaar garantie?
Wij geven minimaal 5 jaar garantie op al onze producten. Mocht dit anders zijn word het
aangegeven/besproken.

Zijn onze prijzen inclusief of exclusief btw?
Alle prijzen die wij geven zijn inclusief btw.

Is het mogelijk om spullen alleen te laten leveren?
Bij ons is het ook mogelijk om spullen te bestellen zonder montage.

Hebben wij een showroom?
Onze showroom is nog in aanbouw. Wij komen graag op locatie onze producten laten zien.

Hoe kunnen wij het beste contact met hbc montage opnemen?
Bellen en/of mailen, maar het kan zijn dat u telefonisch niet direct geholpen word omdat wij
een klein bedrijf zijn. Via de mail word u het beste geholpen.

Hoelang duurt een montage?
Dat hangt af van de situatie. Gemiddeld doen wij 1.5u over 1 rolluik.

Worden de kabels van motoren netjes afgewerkt? (binnen)
Als de klant dit wenst werken wij de kabels aan de binnenkant netjes af met een kabelgoot
(tot op de plint). Wij bespreken dit van te voren met u.

Hoe gaat de betaling?
U krijgt na oplevering onze factuur toegestuurd via de mail.

Is er een voorruitbetaling nodig?
Wij vragen meestal niet om een voorruitbetaling. Mocht dit anders zijn word dit altijd van te
voren met u besproken.

Moet ik thuis zijn als er gemonteerd wordt?
U moet altijd thuis zijn als wij komen monteren, omdat wij ook binnen in huis
werkzaamheden moeten uitvoeren.

Wat kunt u doen vóór de montage?
Zoveel mogelijk ruimte maken waar wij moeten zijn en breekbare/kostbare spullen zo veel
mogelijk opbergen. (wij helpen u graag om grote voorwerpen te verplaatsen)

Wanneer kunnen we een montage afspraak maken?
Zodra de spullen bij ons geleverd zijn gaan wij u bellen om een afspraak te maken. Wij
kunnen helaas niet eerder een afspraak maken, omdat wij een leverweek krijgen van onze
leveranciers en geen leverdag.

Kan er ’s avonds ook een afspraak gemaakt worden?
Wij komen graag ’s avonds bij u langs om te meten of een reparatie uit te voeren. Monteren
van nieuwe producten doen wij niet ’s avonds.

Welke dagen is het mogelijk om een afspraak te maken?
Van maandag tot en met zaterdag.

Kan de eindprijs veranderen tijdens een montage?
Nee, wat wij met u hebben afgesproken blijft het altijd. Wij rekenen nooit een extra
meerprijs achteraf.

Kan ik pinnen?
Pinnen is mogelijk bij ons.

Het is slecht weer. Word er gemonteerd?
Het hangt af van de situatie. Mocht het zo zijn dat wij niet kunnen monteren door het weer
nemen wij telefonisch contact met u op. Met regen monteren wij liever niet, omdat wij
werken met elektriciteit en het boorsel wat vrij komt door het boren op u spullen terecht
komt wat daarna lastig schoon te maken is.

Mocht je na het lezen van deze pagina nog vragen hebben? Neem dan contact met ons op of vul het onderstaande bel me terug formulier in.

Vrijblijvend contact opnemen

Vul onderstaand contactformulier om uw vraag te stellen